Artboard 1 no disagree x error
Skift site

Generalforsamling 2021

Generalforsamlingen er kredsens øverste myndighed og rammerne for kredsens virke skal defineres den 26. oktober 2021. Vi skal træffe beslutning om flere vigtige ting. For eksempel de indsatsområder som skal indgå i det fremtidige arbejde, samt vælge den politiske ledelse som sikre sig at beslutningerne bliver fulgt.

Indskrivning

Indskrivningen starter en time før generalforsamlingen og lukker kl. 17.

Dagsorden og punkter:

15.30 - 18.00 generalforsamling

• Formalia
  • Kredsbestyrelsens beretning
  • Regnskab 2020
  • Indkomne forslag
  • Fremtidigt arbejde
  • Fastsættelse af kredsbestyrelsens størrelse og antallet af frikøbte
  • Budget 2022

18.00 - 19.00 Buffet

19.00 - 21.00 generalforsamling - fortsat

• Valg
  • Afslutning

Du finder her materialet til generalforsamlingen som bl.a. indeholder bestyrelsens skriftlige beretning, bud på fremtidigt arbejde, regnskab 2020 og budgetforslag 2022.

Ønsker du bladet som enkeltside - kan du finde det her

Valg
Kredsens politiske ledelse for de næste to år skal vælges.

Se listen over opstillede her

Se evt. også Kredsens kompetencebeskrivelse over valgte samt bestyrelsesmedlemmers vilkår.

Ønsker du at opstille til en eller flere af valgposterne, kan du på her på hjemmesiden på publiceret 1 side præsentationstest, evt. foto. Præsentationerne vil blive publiceret løbende og frem til generalforsamlingen.

Indkomne forslag
Har du forslag, som du ønsker behandlet på generalforsamlingen, skal disse jf. Socialpædagogernes vedtægter være kredskontoret i hænde senest den 15. oktober 2021. Forslag skal være forsynet med medlemsnummer og underskrift.

Fælles transport
Vi tilbyder fælles transport eller hjælp med samkørsel til generalforsamlingen fra:

• Nykøbing Mors via Thisted
  • Mariager via Hobro
  • Frederikshavn via Sæby

Ønsker du at benytte dig af fællestransport, skal du skriftligt melde det til kredskontoret, senest den 11. oktober 2021, med oplysning om, hvilken fællestransport du ønsker.

HUSK at tilmelde dig! Du kan tilmelde dig her
Socialpædagogerne byder på Vejgaard-Hallens populære middagsbuffet. Ønsker du forplejningen er det vigtigt, at du tilmelder dig senest den 11. oktober.

Umiddelbart efter den 11. oktober vil du modtage en mailkvittering på din tilmelding. Denne kvittering er dit bevis for, at du er tilmeldt i tilfælde af, at der skulle opstå tvivl ved indskrivningen.